Seglar in!

Tjena bloggen två flaskor bubbel när vi är på klubben, påppa falskan VASKA!! Petter här tänkte berätta om min dag litegrann. Bestämde mig för att sova ut idag var så grymt slitex när jag gick och la mig. Vaknade kring 13 kassta i mig lite käk sen tog jag min träningsväska och drog till gymmet med johan, gym passet blev ungeför 2 timmar s-könt! Efter gymmet gick vi hem i snöstromen... Kom hem laga lite mat packa upp filmen The town käkade och såg den samtidigt, bland dom bästa filmerna jag sett... I morgon blir det gymmet med boet'Mstrr efter så är det stan som gäller för en lunch! Godnatt //mvh Axwell
Klart jag drog på MOET lyxet i Stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0