Boo'mstr update fran NYC, US.

Yo!

Som rubriken lyder kommer en gastbloggs-uppdatering fran Boo'MSTR i New York City.
Da jag ar lite anonym i Pitea nufortiden pga boende i Lulea senaste aren
far ni nedan en 6a for att lara kanna mig lite battre.

Martin / Boo
Angello / Axwell / Ingrosso
Brost / Rov
Brunett / Blondin
Torska pa Challange / Torka pa Pent'meister
TeQQeTorsk 2lax10 / TeQQeTorsk 2lax11

Sadar!

DET RYKTAS...

...att Steve Angello lagt pa sig lite sedan han flyttade till
USA och Los Angeles. Steve har personligen hort av sig till bade
Boo'MSTR och P'MSTR gallande hur man enklast bygger ett perfekt 6/8-pack
Bade jag och P'MSTR (Petter finns med pa lank fran Pitea) meddelar genom b-loggen
Husguden Angello (min SHM favorit) att det inte finns nagra genvagar till
episka magrutor men att vi garna kan dyka over till Cali fckn fornia och hjalpa
honom med bade musik och traning i utbyte mot lite dollars.

Damen Angello haller om ar hans fru och vi kan val alla halla med om att karln
har lika bra damsmak som han har musiksmak? Han ser riktigt sugen ut pa
bilden och det hade val vi alla varit i det sallskapet.

---------------------------------------

Pa tal om brudsmak...

...tycker jag AXWELL har lite att jobba pa nar han valjer vilka
b_rydar/skator han poserar med. Vi vet dock att Axel Hedfors som
han egentligen heter aven han har utomordentlig damsmak och musiksmak.


AXWELL ar for ovrigt min prio ett nar det galler svensk sommar 2011.
Jag sag honom pa munchenbryggeriet pa Sodermalm i Sthlm i september och
det var fullkomligt legen vanta pa det, lite till... dariskt. Enligt kallor ska det
tydligen vara annu fetare i Visby eller Bastad. Med andra ord ska det smidas
SommarHOUSEplaner i Pitea under jul. Eller hur P'MSTR och ni andra bloggskribenter?


THE KING Axwell in action. Bastad, 2010.

Dagens lat: Soundtracket fran en lat med dom skooonaste vocals
''All the crazy shit I did last night, those will be the best memories''
samplat med lite GGGGG6! Nagot att leva efter nar man festar.

Nu ar det dags for mig att signa ut och bege mig mot New York JFK
och inlanda jul och nyarsskumpa och sprit.
Touchdown Sthlm Arlanda 11:30 svensk tid imorgon. P-town 21:00.

Ses pa en fest nara dig!

Cyaaa! / B'mstr


Boo'MSTR och hans vapendragare fran Lulea, Rill'MSTR. - Los Angeles, 2010.







Kommentarer
Postat av: kySon

hahahahaha

2010-12-16 @ 02:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0