Erik hassle - Taken(Still In My Blood)

Tjena petter här! Söndag igen sjuk trist.. Om jag säger så här jag har haft bättre helger alltså...(MR.Ågren) Just nu jag sitter hos morsan i höglandsnäs och lyssnar på muisk och är allmänt neråt, ska snart ut och skotta hela gården, skönt att får röra på sig iaf! Satt och klicka lite på spotify och kom på att jag inte har lyssna på Erik hassle på ett tag, brukar tänkte på hans underbara texter när jag är lite små neråt. Han brukar hjälpa mig att komma på benen igen när man har haft det lite jobbigt. Han har släppt en ny låt måste bara säga att den är sjukt bra "Taken" lyssna på den! //Mvh Axwell

Kommentarer
Postat av: Mrs

I could shout out of the world

I could move from this town

But you're still in my blood

2010-12-21 @ 06:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0