Dunka house hur mycket som helst!

Tjena pson here again! Har en tråkig nyhet och skooeeen nyhet. Den tråkig är att jag blev vräkt idag och fick en bot på 800 kr... Så här stod det på medelandet jag fick av HSB "Vi har mottagit klagomål från omkringboende".. Min granne ovanför alltså... "Att det har varit livat i din lägenhet natten den 12/12 01:45 - 02:15 - NVS var på plats och konstaterade att detta var sant. Detta Är inte första gången som du stör din granne, trots tidigare tillsägelser så har detta upprepats. Detta innebär att du nu är uppsagd och du är skyldig att lämna lägenheten urstädad senast den 31/3 - 2011"... Så jag har ett tag på mig att fixa en ny. Planerna nu är att flytta hem och slappna av ett tag, men vi får se hur det blir det.


Nu till den lite mer roliga nyheten. Det gick riktigt bra på gymmet idag, fick på ett grymt tungt och givande pass. Imorgon blir det ett morgon pass på steppan, kommer inte bli det minsta jobbigt p.g.a att man har en house legend som spelar i mina öron "Deadmau5" kingen!


Kommentarer
Postat av: Bert Ljung

Nog så jävla pinsamt att du inte hittat 4x4=12 förrän nu! Skärpning i klassen!

2010-12-14 @ 23:36:03
Postat av: sHM

Har varit så inne i shm, så jag har glömt av deadmau5....

2010-12-14 @ 23:44:54
Postat av: kySon

bra pSon! jobba på åttpacket

2010-12-15 @ 00:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0